Mahu cari hotel yang berhampiran dengan UITM Kota Samarahan dan Universiti Malaysia Sarawak? Di sini saya senaraikan antara hotel yang terdapat di Kota Samarahan. Setiap tahun ramai berkunjung ke Kota Samarahan terutama mereka yang berkunjung atas urusan anak seperti mendaftarkan dan juga menghadiri konvokesyen anak-anak di UITM atau UNIMAS. Berikut ini antara hotelnya, hanya klik nama hotel yang berkenan.


Summer Mall Summer Suite Unit 2 bilik tidur terletak di Kota Samarahan, 4 km Universiti Teknologi MARA (UiTM) Sarawak Kampus Samarahan 2, UiTM Sarawak Kampus Samarahan 2, Kota Samarahan, Sarawak.

Penginapan berhawa dingin ini dilengkapi dengan dapur kecil.



My Inn Hotel Kota Samarahan terletak di Kota Samarahan. Penginapan ini menyediakan kaunter penerimaan tetamu 24 jam dan WiFi percuma di seluruh tempat penginapan.

Setiap bilik di hotel ini dilengkapi dengan meja dan TV skrin rata.

Hotel ini cuma 5 KM dari UITM Universiti Teknologi MARA (UiTM) Sarawak Kampus Samarahan 2, Kota Samarahan, Sarawak.

Pelanggan suka lokasi ini — mereka menilaikannya 8.5 bagi lawatan untuk dua orang.


SUMMER SUITES APARTMENT-The Summer Shopping Mall menyediakan penginapan yang terletak di Kota Samarahan. Penginapan berhawa dingin ini terletak 5 km ke UITM Kampus 2 Kota Samarahan, Sarawak. Tetamu mendapat manfaat daripada tempat letak kenderaan persendirian yang disediakan di lokasi serta WiFi percuma.

Apartmen ini mempunyai 1 bilik tidur, TV skrin rata, dapur yang lengkap dan 1 bilik mandi dengan bidet. Penginapan ini terletak berhampiran dengan The Summer Shopping Mall Kota Samarahan.

Pasangan terutamanya suka lokasi ini — mereka menilaikannya 9.2 bagi lawatan untuk dua orang.


Roxy Hotel Aiman ​​terletak berdekatan di kampung Melaban Kota Samarahan , 3 km dari UITM Kampus Kota Samarahan. Hotel bertaraf 3 bintang ini menawarkan kaunter penerimaan tetamu 24 jam dan WiFi percuma. Aiman Mall dan restoran terletak berhampiran dengan hotel ini.

Lengkap dengan bilik mandi peribadi yang dilengkapi dengan bidet dan peralatan mandian percuma, bilik-bilik di hotel ini mempunyai TV skrin rata dan penghawa dingin, dan bilik-bilik tertentu mempunyai ruang tempat duduk. Semua unit akan menyediakan tetamu dengan meja dan cerek.

Kebanyakan pelanggan menyukai lokasi ini — mereka menilaikannya 8.9 bagi penginapan mereka.


Pen Kyu House1, sebuah hartanah dengan taman, terletak di Kota Samarahan, 5 km ke UITM Samarahan 3, Kota Samarahan Sarawak..

Apartmen ini mempunyai 1 bilik tidur dengan penghawa dingin dan dapur kecil yang serba lengkap dengan peti sejuk. Tuala dan linen katil disediakan di dalam apartmen.


Bilik SPOT ON 90777 Aiman ​​terletak di Kota Samarahan, 8 km ke UITM Samarahan 2, Kota Samarahan Sarawak. Hotel 2 bintang ini menawarkan perkhidmatan bilik, kaunter penerimaan tetamu 24 jam dan WiFi percuma. Berhampiran dengan shopping mall dan restoran.

Di hotel, semua bilik dilengkapi dengan almari pakaian. Unit-unit ini mempunyai bilik mandi berkongsi, peralatan mandian percuma dan linen katil.

Bagi mendapatkan maklumat hotel lain yang berhampiran dengan Universiti Teknologi MARA (UiTM) Sarawak Kampus Samarahan 2, UiTM Sarawak Kampus Samarahan 2, Kota Samarahan, Sarawak sila lawati portal Booking atau Agoda untuk membuat carian.

Post a Comment