10 produk penjagaan rambut paling popular ini berdasarkan kepada jualan di shopee dan review pengguna. Berikut adalah senarai 10 produk penjagaan rambut paling popular.



1. Schwarzkopf Seborin Caffein Energy Shampoo

Haruman syampu ini agak wangi tetapi akan menjadikan rambut agak kering namun ia dapat dielakkan dengan menggunakan serum atau conditioner. Menggunakan syampu ini membuatkan rambut pasti bersih selepas menggunakannya.

Dapatkan Disini/cart/button

2. Alpecin Caffeine Liquid Hair Tonic

Syampu ini bagus kerana boleh menguatkan akar rambut dan bebas paraben dan silikon. Untuk mandi, biarkan syampu selama kira-kira 2 minit sebelum membilas bagi mendapatkan kesan yang maksimum. Masa guna syampu ini jangan tuangkankan cecair dalam tangan seperti kebiasaan. Tuangkan terus cecair syampu ke atas rambut atau spray ke kepala. Boleh beli bekas spray di mr.diy.

Dapatkan Disini/cart/button

3. Himalaya Protein Shampoo - Repair & Regeneration

Sesuai untuk rambut yang ikal. Syampu ini dapat melindungi rambut daripada rosak. Selain itu ia dapat mempercepatkan pertumbuhan rambut baru.

Dapatkan Disini/cart/button

4. Avalon Organics Biotin B-Complex Thickening Shampoo

Selepas menggunakan syampu ini, rambut akan jadi sangat bersih dan segar. Syampu ini tidak ada pewangi seperti syampu lain jadi boleh pakai serum yang berbau wangi.

Dapatkan Disini/cart/button

5. Hairos Hair Tonic

Saya sedang menggunakan tonic ini selepas membaca review yang sangat positif oleh pengguna. Selepas 2 minggu menggunakannya, memang ada nampak hasil iaitu anak rambut mulai kelihatan tumbuh.Tidak hairanlah jika ramai penggunakan mengatakan ia merupakan produk yang sangat mantap.

Dapatkan Disini/cart/button

6. Grafen Root Booster Shampoo

Syampu ini dapat mengurangkan masalah rambut kering dan sesuai digunakan untuk orang yang mempunyai kulit kepala kering. Kesan syampu ini dapat dilihat selepas sebulan menggunakannya jika digunakan secara konsisten.

Dapatkan Disini/cart/button

7. BAWANG Hair Strainghtening & Root Firming Ancent Herbs Shampoo

Kelebihan Syampu Bawang ini dapat menguatkan rambut dan akar rambut supaya tidak mudah putus dan gugur. Herba cina yang terdapat dalam kandungan syampu ini boleh menggalakkan pertumbuhan rambut.

Dapatkan Disini/cart/button

8. Grafen Root Booster Tonic

Tonic ini tidak mempunyai bau. Ia dalam bentuk spray membolehkan ia senang untuk digunakan. Hanya spray pada kulit kepala kemudian urut perlahan-lahan sehingga tonic meresap.

Dapatkan Disini/cart/button

9. Schwarzkopt Seborin Aktiv Hair Tonic

Bagi yang mempunyai rambut yang halus dan semakin membotak yang ingin melebatkan rambut boleh mencuba tonic ini. Kesan akan kelihatan dalam masa dua minggu jika digunakan secara konsisten. Kesan lebih kurang sama dengan Hairos Hair Tonic. Tonic ini dalam botol jadi masa guna kena tuang atas kulit kepala kemudian urut perlahan-lahan sehingga meresap.

Dapatkan Disini/cart/button

10. Himalaya Protein Shampoo - Repair & Regeneration

Sesuai untuk rambut yang ikal. Syampu ini dapat melindungi rambut daripada rosan. Selain itu ia dapat mempercepatkan pertumbuhan rambut baru.

Dapatkan Disini/cart/button


Anda boleh mendapatkan syampu ini di kedai Watson, Guardian atau membeli secara dalam talian di shopee. Selamat mencuba.

Post a Comment