Ink printer seperti yang diketahui semua bukanlah murah harganya. Setiap kali printer ada isyarat ink sudah low pasti sudah garu kepala memikirkan harga ink yang mahal. Kalau printer kompeni punya tidak jadi hal. Guna sampai puas, semua kompeni tanggung. Sebab sendiri tanggung kena jimat tapi jimat macam mana ink tetap akan habis.

Saya kongsikan link ink printer murah khusus untuk pengguna printer brother. Hendak cakap original, penjual cakap original. Pembeli pun bagi komen positif terhadap kualiti ink printer brother ni. Saya sebagai pelanggan tegar tokey juga sangat berpuas hati dengan kualiti ink. Seingat saya sudah 7 kali saya membeli ink dengan syarikat tersebut.

Bagi cikgu-cikgu dan pelajar-pelajar universiti yang banyak menggunakan ink. Tentunya anda semua hari-hari print kerja sekolah, print kerja kursus, atau bahan. Habis ink pergi kedai komputer cari ink. Harga bukan main mahal lagi. Orang kata, kalau ada murah apa pasal beli yang mahal. Bahan api saja sama harga seluruh Malaysia. Ink bergantung kepada tokey.

Hendak pastikan ia murah atau mahal, anda boleh buat perbandingan. Kalau mahal yang saya rekomenkan usah beli. Kalau murah dari biasa jengan lepaskan peluang..rembat. Hanya di Lazada Malaysia.

Tanpa buang masa anda lihat sendiri harga Brother LC-539XL+LC-535XL Combo Set. Mahu murah lagi dapatkan Brother Compatible LC539/LC535 BK-XL Refillable CISS. Kalau cakap mahal, bandingkan dengan harga Brother Ink Cartridge CMYK Bulk Set LC539XL LC535XL.

Semoga berguna.











Post a Comment