Si jantan berlagak gagah tetapi masih menggunakan makanan atau minuman tambahan untuk menguatkan tenaga batin. Kelakar betul bila dengar cerita-cerita mereka yang sudah senja tentang tenaga batin mereka. Benda yang selalu disebut, kalau bukan kopi kuat, kopi jantan atau kopi nanduk. Saya membuat carian di google salah satu minuman yang kononnya mampu membuatkan isteri mereka bersiul iaitu kopi nanduk. Tengok nama saja memang sudah tahu maksudnya.

Berikut merupakan maklumat tentang kopi nanduk yang menjadi kegilaan kaum lelaki yang sudah berusia senja. Huhuu..jangankan yang sudah senja, orang muda yang berlagak gagah perkasa pun ada juga yang ambil tetapi ego tinggi tak nak share dengan kawan-kawan.



Maklumat Kopi Nanduk

Kopi Nanduk adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga. Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Malah ia juga mampu menguatkan otot badan anda. Dengan rasa hebat aroma kopi, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda. Kini dengan gabungan herba terbaru, Rancang Tembaga dan Ubi Jaga Gunung, mampu meningkatkan tahap kesihatan anda ke paras optima.

Merupakan gabungan pelbagai herba utama yang tumbuh di banyak tempat di seluruh dunia iaitu diEropah, China, India, Amerika, Australia, Timur Tengah, Afrika dan Asia.

Kajian dan penyelidikan oleh para saintis di seluruh dunia telah mengakui bahawa pengekstrakan ke semua herba tersebut adalah terbukti hebat secara saintifik dan sangat berkesan digunakan untuk pelbagai masalah kesihatan termasuk untuk penyakit kronik seperti sakit jantung, diabetes, darah tinggi, Alzheimer dan pelbagai masalah berkaitan sistem seksual lelaki dan wanita.

Kopi Nanduk akan membuka laluan saluran peredaran darah yang tersumbat akibat daripada lemak yang terkumpul di dalam saluran darah serta meningkatkan metabolisma badan ke tahap maksima, membuatkan anda merasa cergas dan cerdas.

Lagi Khasiat Kopi Nanduk
  • Meningkatkan libido (nafsu dan keinginan).
  • Meningkatkan tenaga dan stamina.
  • Membersihkan buah pinggang.      
  • Merawat masalah Prostate.
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan.
  • Meningkatkan pengeluaran sperma (lelaki).
  • Mengatasi masalah arthritis.
  • Kandungan eurycomalactone dalam tongkat ali dapat mencegah dan melawan kanser.

Bagi mengetahui lanjut khasiat kopi nanduk, sila baca di sini.


1 Comments

Post a Comment