Seperti biasa setiap kali menjelang perayaan, Lazada akan mengadakan jualan panas iaitu potongan harga yang hebat. Sempena dengan perayaan Tahun Baru Cina 2015 ini yang akan dirayakan oleh kaum Cina pada 19 Feb ini, Lazada sekali lagi akan mengadakan jualan panas.

Pembeli di Lazada akan menikmati tawaran harga yang hebat. Jika anda ada niat hendak beli sesuatu barang di lazada dengan harga yang lebih murah, jangan lupa berkunjung ke lazada esok 27 Jan kerana anda pasti tidak akan kecewa dengan harga yang ditawarkan. Bagi pemegang kad maybank pula, anda layak menikmati potongan harga sepanjang masa.

Anda nak berhajat hendak membeli smartphone baharu atau hadiah untuk ibu bapa anda, esok bersamaan 27 Jan merupakan peluang anda bagi mendapatkan smartphone dengan harga serendah RM399 dan sudah tentu ia barisan smartphone yang berjenama.

Belian melebihi RM150 juga pasti akan mendapat potongan harga tambahan sebanyak RM25. Jika jumlah belian anda melebihi RM150, jangan lupa masukkan kode baucer ini CNY25AFF bagi mendapat potongan harga sebanyak RM25. Sila layari halaman lazada.com.my/cny-red-hot-sale untuk mendapatkan info selanjutnya.


Post a Comment