Lazada Malaysia kini menjadi salah satu laman web yang menjadi tumpuan bagi mereka yang ingin membeli-belah secara online atau melalui internet. Aktiviti beli belah secara online seseorang tidak lagi perlu susah untuk keluar rumah, beratur, melalui kesesekan jalan raya,mencari tempat parking dan masa juga dapat dijimatkan. Antara yang menarik perhatian adalah kepelbagaian produk yang dijual, kaedah pembayaran yang mudah dan penghantaran barang yang cepat kepada pelanggan.

Sekitar bulan September promosi #MYCyberSALE yang berfungsi sebagai pemangkin untuk membangunkan perdagangan elektronik dan memupuk budaya membeli-belah secara online di kalangan rakyat. Lazada Malaysia juga merupakan antara penjual online yang turut serta dalam jualan siber besar-besaran ini dan menjanjikan potongan harga yang hebat khas iaitu 95% untuk pembeli di talian.



Pada 12.12.2014, Lazada Malaysia sekali lagi akan mengadakan Grand Sale selama 48 jam sempena Krismas dengan menjanjikan potongan harga istimewa kepada pembeli secara online. Bagi anda yang suka membeli belah atas talian, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan barang kegemaran anda. Lazada Malaysia menyediakan baucer kode kepada pembeli atas talian yang akan mendapat potongan harga sehingga 96%. Bagi anda yang ingin membeli belah di Lazada Malaysia jangan lupa menggunakan baucer ini 1212LAZ25 untuk melayakkan anda mendapat potongan harga.





Post a Comment